Pò esse stampatu a scatula acrilica cù mudelli o logò?

Cum'è un fabricatore è fornitore spicializatu in a persunalizazione di scatuli di almacenamento acrilicu in Cina per 20 anni, sapemu chì quandu i clienti sceglienu scatuli di almacenamentu acrilicu, u bisognu di stampi di stampa, testu, è Logo di a cumpagnia hè un prublema assai cumuna.In questu articulu, avemu da presentà à e tecniche di stampa di scatuli di almacenamentu acrilicu è cumu sceglie una scatula di almacenamentu acrilica adattata per a stampa.

Tecnulugia di Stampa di Scatola di Storage Acrilica

I scatuli di almacenamentu acrilicu sò un materiale d'alta qualità cù alta chiarità è forza, ma necessitanu metudi di pulizia speciale per evità di graffià o danni à a superficia di l'acrilico.Eccu alcuni modi per pulizziari i scatuli di almacenamentu acrilicu:

1. Serigrafia

A serigrafia hè una tecnica di stampa cumuni chì permette l'usu di diversi culori di tinta nantu à a superficia di scatuli di almacenamento acrilicu.

2. Stampa digitale

Stampa digitale hè una tecnulugia di stampa high-pricisioni, chì pò ghjunghje sin'à alta risuluzzioni image, testu, è stampa Logo, adattatu per qualchi scatuli di almacenamento acrilicu chì necessitanu alta precisione è stampa di mudellu cumplessu.

3. Spazzola di trasferimentu di calore

Spazzola di trasferimentu termale hè una tecnulugia di stampa chì pò stampà mudelli, testu, è Logo nantu film di trasferimentu termale, è poi attache u film di trasferimentu termale à a superficia di a scatula di almacenamento acrilicu, cusì à ghjunghje sin'à a stampa di mudelli, testu, è Logo .

Cumu sceglite una scatula acrilica adatta per a stampa?

1. Selezziunà u materiale acrilicu adattatu per a stampa

Quandu selezziunate una scatula di almacenamento acrilica, hè necessariu selezziunà u materiale acrilicu adattatu per a stampa per assicurà l'effettu di stampa è a qualità di stampa.

2. Sceglie u Right Printing Technology

Sicondu i bisogni di i clienti è e caratteristiche di a scatula di almacenamiento acrilica, scegliendu a tecnulugia di stampa ghjusta pò ottene u megliu effettu di stampa.

3. Prestate attenzione à a qualità di stampa è i dettagli

Quandu stampate scatuli d'almacenamiento acrilicu, hè necessariu attentu à a qualità di stampa è i dettagli per assicurà chì u mudellu stampatu o testu hè chjaru, precisu è bellu.

Riassume

I scatuli di almacenamentu acrilicu ponu esse stampati cù una varietà di tecniche di stampa, cumprese serigrafia, stampa digitale è spazzola di trasferimentu termale.In a selezzione di scatuli d'almacenamiento acrilicu adattati per a stampa, e caratteristiche di i materiali acrilichi, a selezzione di a tecnulugia di stampa è a qualità di stampa, è i dettagli deve esse cunsideratu.

Sì avete qualchì quistione o avete bisognu di più aiutu, sentite liberu di cuntattateci è seremu à u vostru serviziu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: May-19-2023