Pò esse aduprata a scatula acrilica in ambienti esterni?

Cum'è un fabricatore prufessiunali impegnatu in a vendita à l'ingrossu di scatuli di almacenamentu acrilicu in Cina, avemu capitu chì quandu i clienti sceglienu scatuli di almacenamentu acrilicu, se l'usu di l'ambiente esterno avarà un impattu nantu à scatuli di almacenamentu acrilicu hè un prublema assai impurtante.In questu articulu, vi presenteremu l'usu di scatuli di almacenamentu acrilicu in ambienti esterni, è cumu sceglie una scatula di almacenamento acrilica adattata per l'usu esternu.

Cumu sceglite a scatula di almacenamento acrilica adatta per l'ambiente esterno?

L'acrilicu hè un materiale plasticu assai durable è trasparente, ma quandu s'utilice in un ambiente esterno, i seguenti aspetti anu da esse cunsideratu:

1. Uv Resistance

L'acrilicu hè debbule in a resistenza UV, è s'ellu hè espostu à u sole per un bellu pezzu, pò causà a superficia di l'acrilica per giallu o fade.

2. Capacità Antioxidant

A capacità antioxidante di i materiali acrilichi hè debule.Sè esposta à l'aria per un bellu pezzu, a superficia di l'acrilica pò esse gialla o crack.

3. Resistenza à u terrimotu

A capacità sismica di u materiale acrilicu hè forte, ma s'ellu hè colpitu o forte vibrazione, pò purtà à a rottura o a deformazione di a scatula di almacenamento acrilico.

Cumu sceglite una scatula acrilica adatta per a stampa?

1. Sceglie Materiali Acrilici chì Resist UV è Oxidation

Quandu aduprate scatuli di almacenamentu acrilicu in ambienti esterni, avete bisognu di sceglie materiali acrilichi chì sò resistenti à i raggi UV è l'ossidazione per assicurà chì a scatula di almacenamentu acrilica resta trasparente è bella per un bellu pezzu.

2. Selezziunà u Spessore Appropritatu di u Material Acrilicu

A selezzione di materiale acrilicu cù un grossu adattatu pò migliurà a capacità sismica di a scatula di almacenamiento acrilica è riduce u risicu di rupture è deformazione.

3. Prestate Attenzione à Prutegge a Scatola di Storage Acrilica

Quandu si usa una scatula acrilica in un ambiente esterno, l'attenzione deve esse pagata à a prutezzione di a scatula acrilica per evità l'esposizione à longu andà à a luce di u sole o a vibrazione forte.

Riassume

Quandu una scatula di almacenamiento acrilica hè aduprata in l'ambiente esterno, deve piglià in contu fatturi com'è anti-UV, anti-ossidazione è capacità anti-sismica.Se sceglite i materiali acrilichi anti-UV è anti-ossidazione, sceglite u spessore adattatu di materiali acrilichi è fate attenzione à a prutezzione di a scatula acrilica, pò assicurà l'usu di a scatula acrilica in l'effettu di l'ambiente esterno è a vita.Sì avete qualchì quistione o avete bisognu di più aiutu, sentite liberu di cuntattateci è seremu à u vostru serviziu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: May-20-2023